Aby odnieść marketingowy sukces w muzyce nie trzeba już będzie nigdy więcej posiadać wielkiego zaplecza u wytwórni i doskonałego agenta. Dzisiaj nie brakuje najróżniejszych kanałów dystrybucji, w tym Internetu, które pozwalają na nieograniczone rozpowszechnianie własnej twórczości. A Internauci udowodnili już setki razy, że jeśli nawet na najbardziej egzotycznym serwerze pojawi się demo bardzo oryginalnego, ale wartego popularyzacji kompozytora – oni znajdą je i nawet wypromują własnymi kanałami. Niejednokrotnie też artyści budują swoją renomę właśnie dzięki wsparciu Internautów, którzy czasami po prostu fanatycznie wspierają swojego ukochanego twórcę. Takim fanklubem pochwalić może się niewątpliwie Katie Melua, która także nie miała łatwego początku kariery. Jej nie zaufały wielkie wytwórnie i debiutancki krążek mimo że całkowicie broni się artystycznie, nie był promowany marketingowo. Ale dość szybko ludzie ze słuchem na odpowiednim poziomie poznali się na jej unikalnym talencie i tak z portalu na portal przedostawały się rekomendacje tej wschodzącej gwiazdy.
Sukces marketingowy muzyki pop
[Głosów:0 Średnia:0/5]