Promowanie miasta jest dzisiaj najlepszym sposobem na zapewnienie mu odpowiednich dochodów tak w sezonie turystycznym jak i poza nim. Nie można nie docenić dzisiaj możliwości, jakie daje miastom pokroju Malbork regularne tworzenie jakiegoś wielkiego kulturalnego widowiska, festiwalu muzycznego na wielką skalę czy chociażby znanych i promowanych w całym kraju warsztatów muzycznych czy artystycznych. Nawet turnieje szachowane, na poziomie krajowym i regionalnym, regularnie prowadzone w Malborku, chociaż nie przyciągają całych dziesiątek tysięcy, to regularnie zapewniają i restauracjom, i hotelom i najróżniejszym innym punktom w mieście odpowiednie zainteresowanie przez te kilkanaście dodatkowych dni w roku. Miasto z czterdziestoma tysiącami mieszkańców jak Malbork nie może liczyć na utrzymanie się wyłącznie z konsumpcji własnych mieszkańców i stąd nowoczesne próby promowania własnego wizerunku na arenie krajowej. Konkurencja bowiem rośnie dosłownie z roku na rok, zabierając bardziej majętnych turystów.
Promowanie własnego miasta
[Głosów:0 Średnia:0/5]