Większość Polaków ma już w domu komputer z dostępem do szerokopasmowego Internetu. Za jego pomocą być na bieżąco z tym, co dzieje się na świecie. Nowe technologie jak najbardziej sprzyjają rozwojowi mediów internetowych. Część stacji radiowych już upadła, spada także czytelnictwo tradycyjnych papierowych gazet. Przyczynia się do tego skierowanie kampanii medialnych ze starszych mediów do Internetu. W polskich miastach pojawiła się moda na umieszczanie we wszelkich możliwych miejscach hot spotów umożliwiających dostęp do Internetu. Dzięki temu użytkownik smartfona, nawet, jeśli wyczerpie własny pakiet na pobieranie danych, dalej może korzystać z szybkiego Internetu. Systemy operacyjne najnowszych telefonów komórkowych pozwalają korzystać z mnóstwa aplikacji pokazujących najświeższe wiadomości. Najnowsze informacje dostępne są we wszelkiej formie, można je przeczytać, wysłuchać albo obejrzeć. Do upadku tradycyjnych mediów przyczynia się także rynek laptopów i tabletów. Na spadek zainteresowania użytkowników, a przede wszystkim na spadek dochodów, narzeka także branża telewizyjna. Internet zapewne nie przyczyni się do całkowitej eliminacji starszych mediów, ale może sprowadzić je do roli niszowych.
Czy nowoczesne media zajmą miejsce starszych?
[Głosów:0 Średnia:0/5]